mLegitymacja
Aby uzyskać mLegitymację należy:
- Złożyć w sekretariacie szkoły wypełniony oraz podpisany przez rodzica / opiekuna prawnego wniosek (do odebrania w sekretariacie lub pobrania ze strony tutaj Legitymacja Wniosek oraz dostarczyć aktualne zdjęcie legitymacyjne.
- Oczekiwać w dzienniku elektronicznym informacji o odbiorze danych do logowania do Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej
UWAGA! Odbiór danych do logowania tylko po okazaniu ważnej tradycyjnej legitymacji szkolnej!
Jak aktywować legitymację dziecka:
1. Pobierz aplikację Wejdź do Google Play lub Wejdź do App Store i zainstaluj aplikację mObywatel.
2. Uruchom aplikację i wybierz wersję mObywatel Junior
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie – wybierz motyw graficzny, ustaw kod PIN.
3. Uzyskaj kod QR lub kod UUID w ZPE
- Zaloguj się na konto dziecka w Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej (https://zpe.gov.pl).
-
Kod QR znajdziesz w sekcji Aplikacje (na stronie głównej portalu) lub w sekcji Profil (w aplikacji mobilnej).
-
Kod jest ważny 10 minut – w razie potrzeby możesz wygenerować nowy
4. Dodaj legitymację do aplikacji
- Zeskanuj kod QR lub przepisz kod UUID w aplikacji mObywatel.
- Po chwili cyfrowa legitymacja zostanie pobrana.
5. Gotowe!
Od teraz dziecko może korzystać z legitymacji w telefonie, np. do potwierdzania zniżek.